8.8,
8.8
8.8 van 10
181 beoordelingen
Geen producten in winkelwagen

logo

Veel gestelde vragen FAQ's

Hoe werkt Shoefashion?  Shoppen bij Shoefashion werkt heel eenvoudig. Selecteer het product dat je graag wilt hebben in de juiste kleur en maat. Vervolgens klik je op de groene winkelwagen rechtsboven in het scherm om af te rekenen. Als laatste vul je je adres en betaalgegevens in waarna je alleen nog op afsluiten drukt om een bevestiging te ontvangen van je aankoop. Simpel dus!

Hoe lang duurt het voordat het bezorgd wordt?  Vanaf dat een bestelling is geaccepteerd, duurt het 1 tot 5 werkdagen voordat het is bezorgd.

Als ik meer informatie over een product wil hebben, waar vind ik dit?   Onze winkel doet haar uiterste best om de beschrijvingen zo volledig mogelijk online te zetten. Wanneer je toch meer informatie wilt hebben over een bepaald product kun je de winkel zelf telefonisch of via mail benaderen. Je bent natuurlijk ook van harte welkom om je vragen aan Shoefashion zelf te stellen.

Moet ik verzendkosten betalen?  Shoefashion rekent geen verzendkosten voor zendingen boven de 70,-  Mocht je een item retour sturen, dan zijn de retourkosten wel voor de koper.

Ik twijfel over de juiste maat die ik moet bestellen, wat nu?  Onze winkel zal je met veel plezier helpen op dit gebied. Het is namelijk zo dat wij elke dag met deze producten werken en dus weten of ze groot of klein vallen. Dus bel gerust de winkel op met je vraag over hun producten. Overigens kun je bij Shoefashion alle producten retourneren binnen 14 dagen.

Wat gebeurt er als een product niet meer op voorraad is?  Als onze winkel onverwacht de geselecteerde producten niet kan leveren zal zij de bestelling afwijzen. Wij zorgen ervoor dat het geld binnen 3 werkdagen weer op je rekening staat.

Wat doet Shoefashion als het product nadat ik het heb besteld uitverkocht is?  Als een product uitverkocht raakt nadat ik mijn bestelling heb opgegeven is het zo dat Shoefashion ervoor zorgt dat het geld binnen 3 werkdagen weer op je rekening staat.

Op wat voor manieren kan ik betalen bij Shoefashion?  Bestellen en betalen gebeurt online, Shoefashiono accepteert betalingen van PayPal, creditcards en iDEAL. Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een email.

Is het veilig om online te bestellen op Shoefashion?  Wanneer je producten bestelt op Shoefashion, zal alle informatie die betaalgegevens bevatten via een veilige server worden verzonden. Alle informatie die hier verzonden wordt is gecodeerd op een manier dat het niet te bereiken of te lezen is door eventueel kwaadwillende derden. Je loopt geen enkel risico tijdens het online winkelen op Shoefashion.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?  Shoefashion heeft een eigen winkel in Tilburg in Winkelcentrum Westermarkt.  Wanneer je een bestelling plaatst kun je in het afrekenmenu aangegeven dat je de bestelling wilt ophalen of retour brengen in onze winkel.  Als je nog meer informatie over dit onderwerp wilt hebben ben je meer dan welkom hierover ons te bellen of mailen.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?  Ja, de meeste europeese landen staan online, anders stuurt u ons een e-mail? Dan voegen wij het land toe. 

Wat is het retourbeleid van Shoefashion?  Niet geschikte artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst teruggestuurd worden als deze zich in nieuwe en ongebruikte staat bevinden. Let daarbij op dat bijvoorbeeld een schoenendoos of merklabels ook onbeschadigd meegestuurd worden. Pak het artikel goed in en stuur dit terug naar het adres dat op je retourformulier staat. De retourkosten zijn bij Shoefashion voor jouw eigen rekening, ongeacht of het om een omruiling of een retour gaat waarbij u uw geld terug krijgt. Denk eraan dat de artikelen jouw verantwoordelijkheid zijn tot zij ons bereiken. Voor je eigen zekerheid, raden wij aan een postservice of koerierdienst te gebruiken die de zending verzekert en je een verzendingsdocument en/of een ondertekende leveringsbon kan geven. Houd het verzenddocument goed bij je tot wij het bedrag hebben terugbetaald. Het bedrag wordt pas terugbetaald na ontvangst in de winkel via de betaalmethode die je gebruikte voor de aankoop. 

Krijg ik bij retournatie mijn met fashioncheque betaalde bedrag terug gestort?  Bent u niet tevreden over uw aankoop en heeft u met Fashioncheque betaald? U mag gewoon ruilen binnen 14 dagen. Bij retournatie is het niet mogelijk om het aankoopbedrag terug te storten op je Fashioncheque. In dat geval ontvang je van ons een andere kortingscode ( digitale tegoedbon ) ter waarde van je retournering. ( betaald met fashioncheque ) Het is niet mogelijk om geld op je rekening gestort te krijgen. Hiermee wordt voorkomen dat een Fashioncheque in contant geld wordt omgezet door eerst een bestelling te plaatsen en die vervolgens weer te retourneren.

Waar is mijn bestelling?  Bij Shoefashion  koop je je producten direct bij de winkel. Je ontvangt altijd een track&trace nummer.

Mijn product is beschadigd afgeleverd, wat nu?  Onze winkel controleerd de producten op defecten. Als een product onverhoopt toch beschadigd is kun je dit aangeven bij Shoefashion binnen 14 dagen. Wanneer er klachten ontstaan na deze 14 dagen is het aan te raden de algemene voorwaarden hiervoor te raadplegen.

Hoe kom ik in contact met Shoefashion?  Je kunt onze winkel bereiken op 013-4670069 of stuur ons een email:Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  De openingstijden van onze winkel staan op de website.