Onderhoud & Garantie
|
Shoefashion garandeert de deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van de door haar geleverde artikelen, conform de aangeboden specificaties op de webwinkel. GARANTIE, Alle artikelen zijn verzekerd tegen materiaal en fabricage fouten indien de koper een bewijs van aankoop kan overhandigen en binnen 6 maanden na aankoop. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd. Is reparatie niet mogelijk, dan ontvangt u van ons een vervangend paar. Indien er geen vervangend paar voorradig is, storten wij het aankoopbedrag retour op uw rekening. Voor zover de fabrikant nadere uitsluitingen maakt in het fabrieksgarantiebewijs, worden deze beperkingen door Shoefashion overgenomen. Wij kunnen geen garantie geven als artikelen anders zijn gebruik als het doel waarvoor ze zijn gemaakt. Twijfelt u of heeft u te maken met een klacht? Aarzel dan niet en schrijf ons met uw probleem. Wij zullen proberen u altijd tevreden te stellen. Klacht retouren kunt u naar ons adres sturen. Uw klacht wordt bij binnenkomst zo snel mogelijk in behandeling genomen. Is uw klacht terecht dan zullen de door u gemaakte kosten voor het opsturen bij evt. vergoedingen of vervanging aan u worden gecrediteerd. Niet onder reclames & klachten vallen:
Beschadigingen van buitenaf waarneembaar op het bovenmateriaal
schoenen welke door iemand anders zijn bewerkt cq aangepast of gerepareerd
Gevolgen door overmatige transpiratie
Inwerking van vocht
Inwerking van hitte van buitenaf
Slijtage van zolen en hakken
Het los raken van onderdeeltjes zoals, bloemtjes, kraaltjes, steentjes en bedeltjes
Het barsten van lakleer;
Defecte ritsen*;
Het kaal worden van harige materialen zoals pony;
Verkeerd gebruik van onderhoudsmiddel
Stoffen schoenen gewassen in de wasmachine
Het afgeven van schoenen
en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken welke de verkoper niet kan worden verweten.
* voor ritsen gelden de volgende (coulance) voorwaarden.
1 maand garantie
tot 3 maanden 50%
na 3 maanden kostprijs/reparatie voor eigen rekening
klachten los je samen op, dat betekend dat ook wanneer het geen echte klacht is wij zullen trachten (voor zover mogelijk) voor u het probleem te verhelpen. In een dergelijk geval kan het voorkomen dat de door ons gemaakte (inkoopkosten) aan u worden doorberekend.